Linképítés a Pingvin után
Linképítés
A linképítési technikát erősen megváltoztatta a Google Pingvin néven elhíresült algoritmusfrissítés. Mindenkit lebeszélnék a másolt, ugyanarra a kulcsszóra kihegyezett linkajánlásoktól. Az egyedi, a változatos és viszonylag hosszabb leírásokra van szükség, a változatosabb kulcsszavakra, kifejezésekre.
A kevesebb, több.
A kevesebb minőségi linkek tervezett építésével jobb hatást érhetünk el. Közben ne feledkezzünk meg a weboldal tartalmáról, annak frissítéséről sem. A minőségi tartalom és linképítés eddig is sokat számított, csak a gyengébb tartalmat könnyen lehetett ellensúlyozni a gyenge, már-már spam jellegű linkek százaival. Nos, úgy tűnik ez már a múlt, inkább tekintsünk előre.
Hogyan tovább linképítés?
Véleményem szerint célszerű a linképítést, immár a minőségi linképítést összhangba hozni egy igényes tartalombővítéssel. A minőségi linképítés alatt nem csak a hosszabb, egyedi linkszövegre gondolok. A linkszövegeknek önmagukban is értelmesnek, érdekesnek kell lennie, mintha az adott weboldalunkra készítenénk.
Természetesen a weboldalon elhelyezett értékes tartalom és a minőségi linképítés csak kettő a sok rangsorolási szempontból, de ezek teljesítése nélkül behozhatatlan hátránnyal indulunk a Google kegyeiért folytatott nemes versengésben.